Amy تصمیم می گیرد لباس تعطیلات خود را از فروشگاه همیشگی خرید کند. بنابراین گوشی همراه را بر میدارد و مدل های لباس موجود در فروشگاه را از طریق اینترنت بررسی می کند. بعد از انتخاب برای خریدن سایز و رنگ مناسب به نزدیکترین شعبه فروشگاه می رود. مسئول فروش به امی کفش و کیف متناسب با مدل انتخابی را پیشنهاد می دهد. امی با اسکن بارکد روی کیف و کفش توسط گوشی خود قیمت آنها را مشاهده می کند و قبل از تصمیم گیری عکس کفش و لباس را برای دوستانش می فرستد و در همان لحظه نظر آنها را دریافت می کند؛ درنهایت با اسکن بارکد کفش توسط گوشی، آن را به فاکتور خرید خود اضافه می کند. قبل از خروج از فروشگاه متوجه بخش پیشنهادات فصلی فروشگاه می شود که با اسکن بارکد چند کالا و محاسبه بودجه خود تصمیم می گیرد چند خرید دیگر هم انجام دهد.

این داستانی است که مجله Harvard business review (چاپ 2011) به عنوان آینده خرده فروشی در مقدمه یک مقاله چاپ کرده است، داستانی که امروزه برای ما فرایندی مرسوم در خرید تبدیل شده است. اما با وجود این، صنعت خرده فروشی هنوز در حال تغییر است و با وجود تغییرات تکنولوژی تجربه های خرید اینترنتی متفاوتی خواهیم داشت. در ادامه با تغییرات صنعت خرده فروشی به واسطه همه گیری ویروس کرونا آشنا می شویم.

محور اصلی فعالیت های هر کسب وکاری ارائه محصولات و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان است. در واقع فروش عامل اصلی و حیاتی در بقاء کسب وکارها است و رقابت اصلی بر سر جلب توجه مشتریان برای انتخاب خدمات و محصولات ارائه شده است. خرده فروشی را به عنوان تمام فعالیت هایی که برای ارائه خدمات و محصولات به مصرف کننده نهایی انجام می شود، تعریف کرده اند. امروزه خرده فروشی طیف وسیعی از خدمات و محصولات را شامل می شود که به بخش مهمی از اقتصاد جهانی تبدیل شده است.

با توجه به اینکه خرده فروشی پل ارتباطی بین تولیدکننده و مصرف کننده به حساب می آید، از طریق نوع ارتباط با مشتریان و ایجاد تجربه خرید می تواند بر میزان فروش نهایی شرکت تأثیر بگذارد.

خرده فروشی در علم بازاریابی به سه نوع خرده فروشی فروشگاهی، خرده فروشی غیرفروشگاهی و موسسات خرده فروشی تقسیم شده است که امروزه خرده فروشی فروشگاهی به ویژه فروشگاه های زنجیره ای جایگاه ویژه ای در تأمین کالاهای مورد نیاز مصرف کنندگان پیدا کرده اند.

اغلب در ذهن ما فروشگاه های فیزیکی به عنوان خرده فروش تعریف شده است. اما با ورود فروشگاه های آمازون و ebay به بازار کار و استقبال مردم به دلیل تأمین نیازهای آنها به شیوه ای مناسب تر شاهد رشد هر روزه سبک جدیدی از خرده فروشی هستیم. خرید اینترنتی به عنوان نفوذ فناوری اینترنتی به طور مستمر در حال رشد است و سهمی عمده در رشد اقتصادی جامعه دارد.

به دلیل تغییر در سبک زندگی، افراد زمان کمی برای رفتن به فروشگاه ها و خرید کالای مورد نیاز خود دارند. به همین دلیل فرصت مناسبی برای فروشگاه های اینترنتی به وجود آمده است تا با در معرض نمایش گذاشتن انواع کالا و محصولات خود، در کنار امکان مقایسه قیمت محصولات، خدمات دیگری چون ارسال رایگان و تضمین کیفیت و امکان مرجوع کردن کالا به مشتریان خود ارائه دهند. با رشد همه جانبه فروشگاه های اینترنتی، توزیع انواع محصولات با روش های نوین و بازاریابی به کمک فضای مجازی تغییرات چشمگیری در خرده فروشی را شاهد هستیم. به گونه ای که رشد فروش اینترنتی در تمام کشورها رو به رشد بوده و درنتیجه سهم قابل توجهی از خرده فروشی را در اقتصاد جهانی به خود اختصاص داده است.

از انجا که مدیریت مالی و حسابداری نقشی مؤثر در موفقیت کسب وکار دارد، انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری متناسب با نیاز کسب وکار می تواند به آسانتر شدن عملیات ها کمک کند. همچنین لازم به تأکید است در فروشگاه های اینترنتی، متصل بودن بخش فروش بهنرم افزار حسابداریمی تواند منجر به بهبود مدیریت موجودی و میزان فروش محصولات شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای فروشگاه اینترنتی خود به دنبال نرم افزار حسابداری مناسب با امکان اتصال به فروش اینترنتی باشید تا بتوانید بسیاری از امکانات مطرح شده در بحث ارتباط با کاربران فروشگاه را پیاده سازی نمایید.

بهترین نرم افزار حسابداری

خرده ,فروشی ,فروشگاه ,های ,محصولات ,اینترنتی ,خرده فروشی ,فروشگاه های ,شده است ,به عنوان ,و محصولات

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


سایت تفریحی harmonipba tinkpad layecharom mdownloads1 P30 Gamer برنامه های کامپیوتر دانلود فیلم , دانلود فیلم خارجی, دانلود فیلم دوبله فارسی, پیس کمپ ronasotarh دانلود بازي و برنامه اندرويد